A
A
Feliratkozás hírlevélre
Ez az oldal a felhasználói élmény és a használhatóság növelése érdekében sütiket használ.
Elfogadom
Bővebben

HIvatali ügyintézés

A járvány terjedésének dacára Velence Város Polgármesteri Hivatala egyelőre nyitva tart. A folyamatos működés biztosításához arra kérjük a lakosságot, hogy a hivatalban való személyes ügyintézést minden esetben telefonos egyeztetés előzze meg! Személyes megjelenést igénylő ügyintézésre az esetek többségében nincsen szükség.

Együttműködésüket köszönjük!


A járvány terjedésének dacára Velence Város Polgármesteri Hivatala egyelőre nyitva tart. A folyamatos működés biztosításához arra kérjük a lakosságot, hogy a hivatalban való személyes ügyintézést minden esetben telefonos egyeztetés előzze meg! Személyes megjelenést igénylő ügyintézésre az esetek többségében nincsen szükség.

Együttműködésüket köszönjük!


Javaslattétel Díszpolgári Cím odaítélésére

Felkérés javaslattételre 

  

Velence Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a helyi kitüntetések, díjak adományozási rendjéről szóló 8/2017. (IV.28.) önkormányzati rendeletben foglaltak szerint Díszpolgári Címet adományoz olyan országos és nemzetközi ismertséggel rendelkező, velencei kötődésű személynek, aki tevékenységével, munkásságával Magyarországon és külföldön általános elismerésre ad alapot.  

  

Felkérem a Lakosságot, hogy a Díszpolgári Cím odaítélésére tegyen javaslatot. 

  

A Díszpolgári Cím odaítélésére bárki tehet javaslatot, az indoklással ellátott ajánlást 2020. szeptember 15. napjáig kell írásban a polgármester felé benyújtani. 

 

A Díszpolgári Cím átadása az október 23. napja alkalmából tartott városi ünnepségen történik. 

  

Gerhard Ákos 

polgármester 

 


Felkérés javaslattételre 

  

Velence Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a helyi kitüntetések, díjak adományozási rendjéről szóló 8/2017. (IV.28.) önkormányzati rendeletben foglaltak szerint Díszpolgári Címet adományoz olyan országos és nemzetközi ismertséggel rendelkező, velencei kötődésű személynek, aki tevékenységével, munkásságával Magyarországon és külföldön általános elismerésre ad alapot.  

  

Felkérem a Lakosságot, hogy a Díszpolgári Cím odaítélésére tegyen javaslatot. 

  

A Díszpolgári Cím odaítélésére bárki tehet javaslatot, az indoklással ellátott ajánlást 2020. szeptember 15. napjáig kell írásban a polgármester felé benyújtani. 

 

A Díszpolgári Cím átadása az október 23. napja alkalmából tartott városi ünnepségen történik. 

  

Gerhard Ákos 

polgármester 

 


A Székesfehérvári Katasztrófavédelmi Kirendeltség felhívása a must erjedéséből fakadó veszélyre

A szüreti időszak kezdetén az esetleges balesetek megelőzése érdekében fontos figyelmeztetni a lakosságot a must erjedésének veszélyeire. A must erjedése során felszabaduló gáz a szén-dioxid.



Ideiglenes forgalmi rend a Fő utca – Bethlen utca környékén

Tisztelt Velenceiek!

Kedves Szülők és Gyerekek!

A nyár közepe óta zajlik Velencén a Zöldliget Iskola ófalusi iskolarészének bővítése. A munkák időtartama előreláthatóan egy év.

Erre az időszakra a bejáratot és az előtte lévő teret le kell zárnunk.

Az iskolához két ideiglenes bejáratot létesítünk a biztonságos és kényelmes megközelítés érdekében:

1. A Fő utcából, az óvodaépület jobb oldalán, az óvoda udvarán keresztül az autóbusszal, kerékpárral, vagy gyalog érkező gyerekek számára gyalogút áll rendelkezésre.

2. Az iskolaudvar Bethlen utcára nyíló kapuját is nyitva tartjuk, elsősorban az autóval érkezők számára. A kapu előtti rövid útszakaszt az átmenő gépjárműforgalom elől elzárjuk. A forgalmi rend a mellékelt térképen látható. Ezen a kapun gyalog és kerékpárral egyaránt lehet közlekedni.

Kérjük, hogy a Fő utcai parkolóhelyeket az óvodába érkezők számára tartsák szabadon!

Kérjük az autóvezetőket, hogy fokozott óvatossággal vezessenek, és ügyeljenek a gyalog vagy kerékpárral közlekedőkre.

Önkormányzatunk folyamatosan figyelemmel kíséri majd a forgalmi helyzet alakulását, és a szükséges módosításokat elvégezzük.


Tisztelt Velenceiek!

Kedves Szülők és Gyerekek!

A nyár közepe óta zajlik Velencén a Zöldliget Iskola ófalusi iskolarészének bővítése. A munkák időtartama előreláthatóan egy év.

Erre az időszakra a bejáratot és az előtte lévő teret le kell zárnunk.

Az iskolához két ideiglenes bejáratot létesítünk a biztonságos és kényelmes megközelítés érdekében:

1. A Fő utcából, az óvodaépület jobb oldalán, az óvoda udvarán keresztül az autóbusszal, kerékpárral, vagy gyalog érkező gyerekek számára gyalogút áll rendelkezésre.

2. Az iskolaudvar Bethlen utcára nyíló kapuját is nyitva tartjuk, elsősorban az autóval érkezők számára. A kapu előtti rövid útszakaszt az átmenő gépjárműforgalom elől elzárjuk. A forgalmi rend a mellékelt térképen látható. Ezen a kapun gyalog és kerékpárral egyaránt lehet közlekedni.

Kérjük, hogy a Fő utcai parkolóhelyeket az óvodába érkezők számára tartsák szabadon!

Kérjük az autóvezetőket, hogy fokozott óvatossággal vezessenek, és ügyeljenek a gyalog vagy kerékpárral közlekedőkre.

Önkormányzatunk folyamatosan figyelemmel kíséri majd a forgalmi helyzet alakulását, és a szükséges módosításokat elvégezzük.


TÁJÉKOZTATÓ FÖLDI SZÚNYOGGYÉRÍTÉSRŐL

Ezúton értesítjük a lakosságot, hogy településünk területén földi úton történő szúnyoggyérítés kerül elvégzésre. A kezelés pontos időpontja: 2020. augusztus 12. Bővebben...


TÁJÉKOZTATÓ FÖLDI SZÚNYOGGYÉRÍTÉSRŐL

 

Ezúton értesítjük a lakosságot, hogy településünk területén földi úton történő szúnyoggyérítés kerül elvégzésre.

A kezelés pontos időpontja: 2020. augusztus 12. napján, napnyugta utáni órákban. Rossz idő esetén a védekezés 2020. augusztus 13-14. napján, ugyanebben az időben kerül elvégzésre.

 

Alkalmazott készítmény: Deltasect Plus 1,2 ULV szúnyogirtó szer.

A készítmény a kijuttatott csekély mennyiségben (0,6 liter/hektár) kizárólag az érzékenyebb rovarokat pusztítja el, melegvérű állatokra, emberre nem veszélyes, hatóanyaga néhány óra alatt lebomlik.

A lakosság részére javasolt intézkedések:

A szabadban tárolt gyermekjátékokat, élelmiszereket, evőeszközöket, a szabadban szárított ruhákat, a kezelés napján javasolt összegyűjteni vagy letakarni. A kezelés idejére és az azt követő 1 órában javasolt az ablakokat, ajtókat zárva tartani és a külső levegőt bejuttató mesterséges szellőztető berendezéseket kikapcsolni. A kezelt területen termő zöldségeket, gyümölcsöket fogyasztás vagy feldolgozás előtt ajánlott megmosni. A kezelést végző gépkocsi közvetlen közelében tartózkodni nem szabad.

A szabadban, fedetlenül tárolt vízgyűjtő edényekben, a különböző tárgyakban megülő esővízben akár egy hét alatt is kifejlődhetnek a szúnyoglárvák. A szúnyogirtó kezelés kiegészítéseként ajánlott, hogy az ingatlantulajdonosok szüntessék meg, rendszeresen ürítsék vagy takarják le az épületek körüli kisebb, pangó vízgyülemeket.


Álláshirdetés

Velencei Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Velencei Polgármesteri Hivatal adóhatósági ügyintéző munkakör betöltésére. Bővebben...


Velencei Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Velencei Polgármesteri Hivatal adóhatósági ügyintéző munkakör betöltésére.

 

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Fejér megye, 2481 Velence, Tópart utca 26.

 

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Az önkormányzati adóhatóság feladatkörébe tartozó adónemek kivetése, adózók nyilvántartásba vétele, adóbevallások feldolgozása, kérelmek döntésre való előkészítése, ellenőrzés, adók módjára történő behajtások.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései , valamint a(z) a Velencei Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

 

•         Magyar állampolgárság,

•         Cselekvőképesség,

•         Büntetlen előélet,

•         Középiskola/gimnázium, és pénzügyi-számviteli szakképesítés, gazdasági, gazdaságtudományi ügyintézői végzettség,

•         Önkormányzati adóhatóságnál szerzett - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,

•         B kategóriás jogosítvány,

•         Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

•         Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

 

•         Mérlegképes könyvelő szakképesítés

•         Közigazgatási alapvizsga

•         Helyismeret

 

Elvárt kompetenciák:

•         Precizitás, pontosság, nagy munkabírás,

•         Jó szervezőkészség és kommunikációs képesség,

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

 

•         Önéletrajz a 45/2012.(III.20.) Korm. rendelet 1. melléklete szerint

•         Motivációs levél

•         A végzettséget, szakképesítést tanúsító okiratok másolatai

•         90 napnál nem régebbi, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 42. § (4) bekezdés a) és b) pontjában meghatározott feltételeknek megfelelő hatósági erkölcsi bizonyítvány

•         Nyilatkozat, hogy vállalja a vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatását

•         Nyilatkozat, hogy a benyújtott dokumentációt a véleményezők és döntéshozók megismerhetik

 

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2020. augusztus 14.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Molnár Krisztina pénzügyi és gazdasági osztályvezető nyújt, a 22/589-414 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

•         Postai úton, a pályázatnak a Velencei Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2481 Velence, Tópart utca 26. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: V/5125/2020 , valamint a munkakör megnevezését: Adóhatósági ügyintéző.

•         Elektronikus úton Molnár Krisztina pénzügyi és gazdasági osztályvezető részére a molnar.krisztina@velence.hu E-mail címen keresztül

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően kerül sor a pályázók személyes meghallgatására. A pályázatok elbírálásáról a polgármester egyetértésével a jegyző dönt. A közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre. A Polgármesteri Hivatalnál foglalkoztatott köztisztviselők illetményalapja 2020. évben 48.313,- Ft.

A pályázat elbírálásának határideje: 2020. augusztus 19.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A Polgármesteri Hivatalnál foglalkoztatott köztisztviselők illetménykiegészítésre jogosultak, amelynek mértéke 2020. évben középfokú iskolai végzettség esetén az alapilletmény 20 %-a. A munkáltató fenntartja a pályázat eredménytelenné nyilvánításának a jogát. A pályázat eredményéről a munkáltató a pályázókat e-mailben értesíti.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.velence.hu honlapon szerezhet.


Álláshirdetés

Velencei Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Velencei Polgármesteri Hivatal humánpolitikai referens munkakör betöltésére.Bővebben......


Velencei Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Velencei Polgármesteri Hivatal humánpolitikai referens munkakör betöltésére.

 

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Fejér megye, 2481 Velence, Tópart utca 26.

A munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

1. számú melléklet 23/I.

 

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

A Velencei Polgármesteri Hivatal, Velence Város Önkormányzata humánpolitikai feladatok ellátása, ezen belül: - közszolgálati, közalkalmazotti jogviszonnyal és munkaviszonnyal kapcsolatos feladatok ellátása a KIRA programban (kinevezés, módosítás, jogviszony megszüntetés, távollét jelentések rögzítése, egyéb humánpolitikai ügyek ellátása). Teljesítményértékeléssel, képzéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása, vagyonnyilatkozat-tétellel kapcsolatos ügyintézés. Nyilvántartások vezetése, adatszolgáltatási feladatok ellátása.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései , valamint a(z) a Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

•         Magyar állampolgárság,

•         Cselekvőképesség,

•         Büntetlen előélet,

•         Főiskola, - Felsőoktatásban szerzett jogi, közszolgálati, humán erőforrás menedzser szakképzettség, vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és közszolgálati, munkaügyi és társadalombiztosítási, emberi erőforrás gazdálkodási felsőfokú szakképzettség,

•         Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

•         Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

 

•         KIRA program ismerete

•         Közigazgatási alap- és vagy szakvizsga

•         Közigazgatási gyakorlat

•         Kttv. és Kjt. ismerete

•         Szakirányú tapasztalat és gyakorlat

 

Elvárt kompetenciák:

•         Önálló, pontos munkavégzés,

•         Jó szervezőkészség,

•         Magas fokú kommunikációs készség,

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

•         Önéletrajz a 87/2019.(IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerint

•         A végzettséget, szakképesítést tanúsító okiratok másolatai

•         90 napnál nem régebbi, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 42. § (4) bekezdés a) és b) pontjában meghatározott feltételeknek megfelelő hatósági erkölcsi bizonyítvány

•         Nyilatkozat, hogy vállalja a vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatását

•         Nyilatkozat, hogy a benyújtott dokumentációt a véleményezők és döntéshozók megismerhetik

 

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2020. augusztus 14.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Szombathyné dr. Kézi Aranka jegyző nyújt, a 22/589-416 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

•         Postai úton, a pályázatnak a Velencei Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2481 Velence, Tópart utca 26. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: V/17-18/2020 , valamint a munkakör megnevezését: humánpolitikai referens.

 

•         Elektronikus úton Balogh Erika titkársági ügyintéző részére a balogh.erika@velence.hu E-mail címen keresztül

 

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően kerül sor a pályázók személyes meghallgatására. A pályázatok elbírálásáról a polgármester egyetértésével a jegyző dönt. A közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre. A Polgármesteri Hivatalnál foglalkoztatott köztisztviselők illetményalapja 2020. évben 48.313,- Ft.

A pályázat elbírálásának határideje: 2020. augusztus 19.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A Polgármesteri Hivatalnál foglalkoztatott köztisztviselők illetménykiegészítésre jogosultak, amelynek mértéke 2020. évben felsőfokú iskolai végzettség esetén az alapilletmény 30 %-a. A munkáltató fenntartja a pályázat eredménytelenné nyilvánításának a jogát. A pályázat eredményéről a munkáltató a pályázókat e-mailben értesíti.


Álláshirdetés

Velencei Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Velencei Polgármesteri Hivatal Igazgatási osztályára Közterület-felügyelő munkakör betöltésére.Bővebben....


Velencei Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Velencei Polgármesteri Hivatal Igazgatási osztályára Közterület-felügyelő munkakör betöltésére. 

 

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Fejér megye, 2481 Velence, Tópart utca 26.

 

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

A közterület-felügyeletről szóló 1999. évi LXIII. törvényben, valamint a 2012. évi CXX. törvényben foglalt feladatok, a helyi önkormányzati rendeletekben meghatározott feladatok ellátása (pl. a gépjárművezető távollétében kiszabott helyszíni bírság alkalmazása, az üzemképtelen vagy szabálytalanul elhelyezett gépjármű közterületről történő eltávolítása, a közterület rendjére és tisztaságára vonatkozó jogszabály által tiltott tevékenység megelőzése, megakadályozása, megszakítása, megszüntetése, illetve szankcionálása, közreműködés a köztisztaságra vonatkozó jogszabályok végrehajtásának ellenőrzésében, közreműködés állat-egészségügyi és ebrendészeti feladatok ellátásában stb.)

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései , valamint a(z) a Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

•         Magyar állampolgárság,

•         Cselekvőképesség,

•         Büntetlen előélet,

•         Középiskola/gimnázium, Közszolgálati középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és közszolgálati szakképesítés; vagy középiskolai végzettség és közterület-felügyelői vizsga,

•         B kategóriás jogosítvány,

•         Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

•         Egészségügyi és pszichikai alkalmasság

•         Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

•         Önkormányzatnál szerzett - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,

•         Közterület-felügyelői munkakörben szerzett - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,

•         Közigazgatási alapvizsga

•         Helyismeret

 

Elvárt kompetenciák:

•         Precizitás, pontosság, nagy munkabírás,

•         Jó szervezőkészség és kommunikációs képesség,

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

•         Önéletrajz a 45/2012.(III.20.) Korm. rendelet 1. melléklete szerint

•         Motivációs levél

•         A végzettséget, szakképesítést tanúsító okiratok másolatai

•         90 napnál nem régebbi, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 42. § (4) bekezdés a) és b) pontjában meghatározott feltételeknek megfelelő hatósági erkölcsi bizonyítvány

•         Nyilatkozat, hogy vállalja a vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatását

•         Nyilatkozat, hogy a benyújtott dokumentációt a véleményezők és döntéshozók megismerhetik

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2020. augusztus 13.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Szelei Andrea aljegyző nyújt, a 22/589-418 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

•         Postai úton, a pályázatnak a Velencei Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2481 Velence, Tópart utca 26. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: V/3612-13/2020 , valamint a munkakör megnevezését: Közterület-felügyelő.

 

•         Elektronikus úton Balogh Erika titkársági ügyintéző részére a balogh.erika@velence.hu E-mail címen keresztül

 

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázatok tartalmi és formai szűrést követően személyes meghallgatáson vesznek részt. A munkáltató fenntartja a pályázat érvénytelenné nyilvánításának jogát. A kinevezéskor hat hónap próbaidő kerül kikötésre. A kinevezés feltétele a bejegyzés-mentes erkölcsi bizonyítvány, amelyet a kinevezésig át kell adni a munkáltatónak. A jelentkezésekkel kapcsolatban a Polgármester egyetértésével a Jegyző dönt.

A pályázat elbírálásának határideje: 2020. augusztus 19.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.velence.hu honlapon szerezhet

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.velence.hu honlapon szerezhet.


Álláshirdetés

Velencei Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet a Velencei Polgármesteri Hivatal Városüzemeltetési és városfejlesztési osztályára városüzemeltetési ügyintéző munkakör betöltésére. Bővebben....


Velencei Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet a Velencei Polgármesteri Hivatal Városüzemeltetési és városfejlesztési osztályára városüzemeltetési ügyintéző munkakör betöltésére.

 

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony             

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Fejér megye, 2481 Velence, Tópart utca 26.

A munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

1. számú melléklet 32/I.

Ellátandó feladatok:

Közreműködik az ingatlanvagyon-hasznosítási döntések előkészítésében, elbírálásában, amelynek során a településrendezési, építészeti szempontokat érvényesíti. Ellátja a telekalakítással és hulladékgazdálkodással kapcsolatos egyes szakhatósági feladatokat. Az önkormányzat, mint tulajdonos nevében előkészíti jóváhagyásra a földhivatali változási vázrajzokat. Közreműködik a képviselő-testületi és bizottsági döntések előkészítésében. Előkészíti, és a döntést követően végrehajtja az önkormányzati ingó és ingatlanvagyon hasznosításával, kezelésével és a vagyonszerzéssel kapcsolatos döntéseket. Intézi az önkormányzati tulajdonú ingatlanokat érintő változások ügyeit. Elindítja az ingatlanok nyilvántartásával, megosztásával, ingatlan-összevonásokkal kapcsolatos földhivatali eljárásokat, teljes körűen végzi az ingatlanváltozással kapcsolatos ügyintézést, kapcsolatot tart az illetékes hivatallal. Ellátja a fakivágási engedélyezéssel kapcsolatos döntés előkészítést. Ellátja a polgári védelemmel kapcsolatos adminisztratív feladatokat, Ellátja a házszámváltozással, önkormányzati tulajdonú ingatlanokkal kapcsolatos ügyintézést.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Település-, terület- és vidékfejlesztési, település-üzemeltetési feladatkör

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései , valamint a(z) a Velencei Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

•         Magyar állampolgárság,

•         Cselekvőképesség,

•         Büntetlen előélet,

•         Főiskola, Felsőoktatásban szerzett építész-, építő-, kertészmérnök szakmacsoportokba tartozó, gazdaságtudományi, vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és környezetvédelmi, vízügyi, település-fejlesztési, vidékfejlesztési, közlekedési felsőfokú szakképesítés,

•         Közigazgatásban szerzett - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,

•         B kategóriás jogosítvány,

•         Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

•         Saját gépjármű

•         Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

•         Közigazgatási alap- és vagy szakvizsga

•         ÉTDR és ASP szakrendszerek felhasználói szintű alkalmazása

•         Helyismeret

Elvárt kompetenciák:

•         Precizitás, pontosság, nagy munkabírás,

•         Jó szervezőkészség, kiváló elemző- és értékelő képesség,

•         magas szintű jogalkalmazói készség,

•         együttműködési készség,

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

•         Önéletrajz a 87/2019.(IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerint

•         A végzettséget, szakképesítést tanúsító okiratok másolatai

•         90 napnál nem régebbi, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 42. § (4) bekezdés a) és b) pontjában meghatározott feltételeknek megfelelő hatósági erkölcsi bizonyítvány

•         Nyilatkozat, hogy vállalja a vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatását

•         Nyilatkozat, hogy a benyújtott dokumentációt a véleményezők és döntéshozók megismerhetik

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2020. augusztus 13.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Szelei Andrea aljegyző nyújt, a 22/589-418 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

•         Postai úton, a pályázatnak a Velencei Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2481 Velence, Tópart utca 26. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: V16-6/2020 , valamint a munkakör megnevezését: városüzemeltetési ügyintéző.

 

•         Elektronikus úton Szelei Andrea aljegyző részére a aljegyzo@velence.hu E-mail címen keresztül

 

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A kiírásban megjelölt feltételeknek megfelelő pályázatok előszűrését követően kerül sor a pályázók személyes meghallgatására. A pályázatok elbírálásáról a polgármester egyetértésével a jegyző dönt. A közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre. A Polgármesteri Hivatalnál foglalkoztatott köztisztviselők illetményalapja 2020. évben 48.313,- Ft.

A pályázat elbírálásának határideje: 2020. augusztus 19.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A Polgármesteri Hivatalnál foglalkoztatott köztisztviselők illetménykiegészítésre jogosultak, amelynek mértéke 2020. évben felsőfokú iskolai végzettség esetén az alapilletmény 30 %-a. A munkáltató fenntartja a pályázat eredménytelenné nyilvánításának a jogát. A pályázat eredményéről a munkáltató a pályázókat e-mailben értesíti.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.velence.hu honlapon szerezhet.


Óvodapedagógusokat keres a Velencei Meseliget Óvoda

A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő

A munkavégzés helye: Fejér megye, 2481 Velence, Fő utca 79. Fejér megye, 2481 Velence, Szent Erzsébet tér 1.

A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok: óvodai nevelés ellátása az óvodai nevelés Országos Alapprogramja, a helyi pedagógiai program, valamint a munkaköri leírás alapján.

Illetmény és juttatások: az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek: Főiskola

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: végzettséget igazoló dokumentum, szakmai önéletrajz, egészségügyi könyv, erkölcsi bizonyítvány (3 hónapnál nem régebbi)

A munkakör betölthetőségének időpontja: a munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2020. augusztus 16.

A pályázatok benyújtásának módja: elektronikus úton Boronai Mária részére a velenceimeseligetovoda@gmail.com e-mail címen keresztül

A pályázat elbírálásának határideje: 2020. augusztus 19.



5 tanórás ingyenes informatikai képzés az Európai Unió és Magyarország Kormánya támogatásával

A munkaképes korú, 18-65 év közötti lakosság digitális alapkompetenciáinak fejlesztése különösen fontos, hiszen az IKT technológiák ismerete és a használatukra vonatkozó készségek, tudás megszerzése, elsajátítása és folyamatos fejlesztése alapvető feltétele a 21. századi munkaerőpiacra való sikeres belépésnek. Az elmúlt időszak eseményei még inkább bizonyították, hogy a fent említett készségek megszerzése egyre fontosabbá válik: az online oktatás, e-ügyintézés, internetes vásárlás stb. mára már elengedhetetlen a mindennapi feladatok megoldásában. 

A „ Digitális szakadék csökkentése” (GINOP-6.1.2-15) elnevezésű projekt kiemelt célja a munkaerő-kínálat fejlesztése.  A projektet  teljes egészében az Európai Unió finanszírozza.

A képzésre jelentkezni a mellékelt tájékoztatóban foglalt részletek  áttekintése után Ács-Juhász Nikoletta mentornál lehet: (tel.: 30/371-6301).


A munkaképes korú, 18-65 év közötti lakosság digitális alapkompetenciáinak fejlesztése különösen fontos, hiszen az IKT technológiák ismerete és a használatukra vonatkozó készségek, tudás megszerzése, elsajátítása és folyamatos fejlesztése alapvető feltétele a 21. századi munkaerőpiacra való sikeres belépésnek. Az elmúlt időszak eseményei még inkább bizonyították, hogy a fent említett készségek megszerzése egyre fontosabbá válik: az online oktatás, e-ügyintézés, internetes vásárlás stb. mára már elengedhetetlen a mindennapi feladatok megoldásában. A „ Digitális szakadék csökkentése” (GINOP-6.1.2-15) elnevezésű projekt kiemelt célja a munkaerő-kínálat fejlesztése.  A projektet  teljes egészében az Európai Unió finanszírozza. A képzésre jelentkezni a mellékelt tájékoztatóban foglalt részletek áttekintése után Ács-Juhász Nikoletta mentornál lehet: (tel.: 30 /371-6301).


1144
15

Üdvözlő szöveg

Tisztelt Látogatónk! Üdvözöljük Velence
Városának honlapján!
 

Aktuális projekt leírás

E-ügyintézés

 

Partner oldalak

 

Magyar Államkincstár honlapja

Magyar Élelmiszerbank Egyesület honlapja

 

1
2
3
4
...
77
Velence spinner